Домен продаётся. Связаться с владельцем

Дев'ять із десяти телевізорів Philips отримали екологічний сертифікат

Європейська рада з екологічної сертифікації й маркування (EBLB) за підтримкою ЄС, надала компанії Philips новий екологічний сертифікат на 90% телевізорів компанії, які продаютьсявані в Європі

Європейська рада з екологічної сертифікації й маркування (EBLB) за підтримкою ЄС, надав компанії Philips новий екологічний сертифікат на 90% телевізорів компанії, які продаютьсявані в Європі, визнавши тим самим досягнення Philips в галузі виробництва екологічно безпечної  продукції. Сертифікат ЄС для телевізорів набуде чинності в липні 2009 р. Він допоможе споживачеві відрізняти продукцію з більш високими екологічними характеристиками.
 
До переліку сертифікованих належать провідні моделі телевізорів Philips, включаючи серії 9000, 8000 та лінійку Aurea. Присвоєння екологічного сертифікату ЄС свідчить про те, що телевізор може мати кращі у своєму класі характеристики, включаючи показники якості зображення, у той же час, залишаючись екологічно безпечним. Інші телевізори Philips, включаючи серії 7000, 5000 та 3000, також отримали екологічні сертифікати ЄС.
 
Екологічний сертифікат ЄС надається телевізорам, що мають певні характеристики, серед яких: низьке енергоспоживання, також і в режимі очікування, 2-річна гарантія, відсутність небезпечних матеріалів і простота утилізації.
 
Більшість телевізорів Philips пройшла сертифікацію ЄС завдяки наступним перевагам:
         Відповідно до сертифікаційних вимог ЄС, енергоспоживання в режимі очікування не повинно перевищувати 0,3 Вт. У більшості телевізорів Philips, що пройшли сертифікацію, енергоспоживання в режимі очікування не перевищує 0,15 Вт, що на 50% менше, ніж потрібно.
         У країнах ЄС діє 2-річна гарантія на телевізори.
         У телевізорах не використовуються екологічно небезпечні матеріали (наприклад, свинець).
         Конструкція телевізорів Philips передбачає їхню спрощену утилізацію.
 
Компанія Philips вважає результати сертифікації своїм великим досягненням, тому що вони відображають ефективність заходів щодо підвищення екологічних характеристик телевізійної продукції, які компанія впроваджувала протягом останнього десятиліття. Процес екологічного проектування Philips спрямований на створення екологічної продукції, що володіє мінімальним впливом на навколишнє середовище.
 
Philips прагне до того, щоб екологічні показники вироблених компанією телевізорів значно випереджали існуючі екологічні стандарти, які діють у найрізноманітніших галузях: енергозбереження, виробництво впакування, використання небезпечних матеріалів, вагові характеристики, а також простота утилізації та повторного використання.

Джерело:

Новиниархів новин