Термін гарантійного обслуговування РК-телевізорів Philips збільшився в 2 рази!
З 2 квітня 2009 року період гарантійного обслуговування РК-телевізорів виробництва компанії Philips збільшився з одного року до двох років.
![]() | |
Піклуючись про споживача, компанія Philips вирішила змінити гарантійну політику убік збільшення: зараз у всіх покупців РК-телевізорів Philips є ще більше переваг!
2 роки повної гарантії - це обслуговування продукту протягом 24 місяців, аж до заміни продукту на новий (у випадку особливо великої поломки). Гарантійний термін починає діяти з моменту придбання виробу та покриває всі гарантійні випадки відповідно до вимог законодавства про захист прав споживачів.
Чудова якість РК-телевізорів Philips відзначена міжнародними нагородами (If Design Award, EISA Award) і, що найважливіше для компанії, численними позитивними відгуками споживачів.
Збільшуючи термін гарантійного обслуговування, Philips у черговий раз доводить, що є одним з лідерів у пропозиції кращого продукту для споживачів.